:D

Hej!
Jag älskar Dubaiiiiii!!!!! Var bara tvungen att säga det;) haha Det är c 30+ varje dag! Så härligt! Det är så coolt för dom har julpynt överallt! På palmerna husen resturangerna allt!!:) Igår var jag i det största köpcentrumet i nästan hela Dubai! Dom hade ett jäääätte stort vinterland där med skidbacke och allt!! Det är typiskt Dubai det är ganska extremt över allt! Haha Jag shoppade även lite där< Köpte två trljor på Gant och Juicy! Hde inte råd med något mer haha det är inte mycket rea:( Om några dagar ska jag åka till Världends högsta hus! Cooiolt! ;) Imon ska jag åka till Abu Dhabi och bo på Paris Hilton pappas hotell coolish man äää!! Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0