Dagen:)

Hej!
Idag var jag och Alex på stan och gav varandra våra julklappar av Alexandra fick jag en body splash från Victoria's secret som luktar fantastiskt♥
Tack såå mycket!♥
Jag skulle inte köpt något med tanke på att jag precis varit på semester och shoppat jääääätemycket men jag "råkade" köpa två tröjor...uuups:\ hihi
En vit stickad tröja från Carlings
en rosa tröja i något konstigt material från H&M
Det var en jättemysig dag idag:) Imorgon börjar skolan:((((( åhhh jag vill inte!! men men alla måste..
kom på en sak jag glömde visa i det förra inlägget jag köpte underkläder på Victoria's Secret också lite trosor och en Bh men orkar inte ta bilder så ni får väl föreställa er hur det ser ut hahha:)
Xo Alice♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0