Fika:)

Tja♣
Idag så träffade jag Cassie, Smilla, Astrid och Melinda. Först gick vi och fikade på waynes coffee och det var jättemysigt:) Sen gick vi hem till Smilla och chillade där ett tag. Sen så typ ringde Cassie Michel och Hannes och då bestämmde vi oss för att möta dom på Odenplan och när vi hade gått halvägs kom Astrid på att hon hade glömt sin väska hos Smilla så jag Astrid och Smilla gick och hämtade den. Sen ringde vi Cassie och hon sa att vi typ skulle mötas vi Konsum och då trodde vi att hon menade det som låg vid sveavägen men dom var vid det vid Odenplan hahah faaiiil. Så då gick jag Astrid och Smilla och fikade på Espresso house för att vi inte orkade gå till Odenplan haha och vi lyckades övertala Melinda och Cassie att komms yaay:) och sen precis när vi skulle gå kom Michel och Hannes hahah:9 Väldigt rörig historia men men jag har haft en jäääteerolig dag:)) 
.9
bild på hannes, michel och smilla:)
Astriid
fikat
Hannes, Cassie, Melinda och Michel:)
Kommer göra ett inlägg med det jag har köpt imorgon tror jag:)
Xo Alice♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0