New York - The Big Apple

Man brukar kalla New York the big apple. Det är precis vad det är ett superstort saftigt äpple som aldrig tar slut. Jag har fått turen att smaka på äppplet och det var lika underbart som alla säger om inte bättre. Hahhaha vad poetiskt:)))
New York är hur fantastiskt som helst! Jag hade en underbar tid där jag shoppade suuuuuuuuuuuuuupeeermycket åt god mat och hade the time of my life! 
Vi bodde på Waldorf Astoria ett jättefint och mysigt hotell som har sin stora huvud entre på Park Avenue.
En bild säger mer än tusen ord. 
Enjoy♥
 
Waldorf Astoria
såhär såg det ut när man kom in:)
huvudingången:)
lobbyn♥
 
jag utanför juicy
 Rockefeller Center granen
 Legoaffär
 Jag och min brorsa vid rockefeller Center granen
Finaste julgranen inne på Tiffanys♥
Jag och min mamma utanför tiffanys:)
Jag på the Mets trappan! (där dom alltid äter lunch i gossip girl)
Hahha bääästaa citatet:) inne på bare minerals:)
godis...
godisaffären!
jag som victorias secret angel hahhahahah
jag på times square med svampob fyrkant och Patrik (?) är det hans namn......?
Det var lite bilder från New York:)
Xo Alice♥
 

Kommentarer
Postat av: spelar ingen roll;)

Snälla gör ett inlägg om vad du köpte. Snäääääälllllaaaa <3

2013-01-06 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0