Shoppingen!

Hej! det har varit efterfrågat att jag ska lägga upp vad jag köpte när jag var borta så här kommer det_:)
Tröja-Forever 21
Vit basic tröja-GAP
t-shirt-Juicy Couture
Röd kabelstickad tröja-Ralph Lauren
Tröja med stickad tröja över (?)- Forever 21
Nyårsklänning-Forever 21
Vit skinnjacka-Forever 21
Grön tracksuit/mysdress (framsida)-Juicy couture
Byxorna (framsida)-Juicy Couture
Hoodien (framsida)-Juicy Couture
Grön tracksuit/mysdress (backsida)-Juicy
Byxorna (baksida)-Juicy
Hoodien (baksida)-Juicy
Trycket-Juicy
Låga vita Converse
Conversen
Touchvantar och skal-Juicy
 
Vita hölurar-Urbaners
Plånbok/Clutch-Marc Jacobs
Vattenflaska-Victoria's Secret (pink)
Neccesär att ha i väskan-Victoria's Secret (julklapp)
Body Splash, Sheer love, Hello darling och Strawberry Champagne-Victoria's Secret
,
Mainstream på Carmex haha
Pyjamas, sött linne och ett par ganska korta pyjamsashorts-Juicy
Svarta ganska plain boots från UGG
Nyckelring-Victoria's Secret
Halsduk som liksom sitter ihop i båda ändar så man "virar" den runt sig-Juicy
Solglasögon, Juicy glasögona var en julklapp från några vänner och dom andra kommer från Ray Ban som jag köpte själv:)
Två iPhoneskal, ett kommer från Victoria's Secret (pink) och det andra kommer från Juicy

Ett gulligt halsband-Juicy
Två nagellack från O.P.I och små nagelfilar från Victoria's Secret
Sminkborstar en till puder m.m en till ögonfransar och ögonbryn, en till ögonskugga och en till läppar-Body Shop
Två läppglans från Victoria's Secret
Vanliga blåa jeans från Levi's
Ett nytt turkost armband från Tiffany's
Båda armbanden tillsammans på, det silvriga fick jag i sommras-Tiffany's
Armnband i material som gummisnodar-Juicy
Body Wash, Body Lotion parfym och mini parfym att ha i väskan-Victoria's secret (julklapp)
phuuu det där var allt tror jag men har säkert glömt massor ahhaha. Nu har ni fått se lite av shoppingen i New York, Orlando:)
Om ni undrar vad något kostar är det bara att kommentera ↓↓ så svarar jag:)
Xo Alice♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0